نوشته شده توسط : maryam

رودخانه کوپروچای آنتالیا

رودخانه کوپروچای از کوههای توروس ترکیه سرچشمه می گیرد و یک مسیر پر پیچ و خم طولانی را طی می کند  تور آنتالیا اردیبهشت 95 و از تنگه های باریک عبور می کند و در نهایت از طریق مسیر جنوبی سریک به دریای مدیترانه می رسد. این مسیر می تواند تفریح بی نظیری برای گردشگران تور آنتالیا 95 باشد تا از این طبیعت زیبا لذت ببرند. این رودخانه از گودال های زیرزمینی باریک آب خود را تامین می کند. همچنین دو طرف رودخانه بسیار پرشیب و به صورت عمود می باشد به همین خاطر بالا رفتن از آن غیر ممکن است. علاوه بر این رودخانه کوپروچای آنتالیا در قسمت غربی خود شهر تاریخی زرک (zerk) را دارد و آنچه که زیبایی این منطقه ر دوچندان می کند وجود قلعه ها اطراف آن , پل هایی که مربوط به زمان رومیان باستان است , برآمدگی های زیبا و طبیعی و... می باشد. گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 دیدن از این رودخانه که بین اراضی زیبایی قرار گرفته را از دست ندهند.


رودخانه ماناوگات آنتالیا

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. تور آنتالیا اردیبهشت 95 بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است.  تور آنتالیا اردیبهشت 95 درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیزتور آنتالیا 95 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیزتور آنتالیا بهار 95 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات


آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا 95 در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس


رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 اگر دنبال ورزش های آبی پرهیجان هستید حتما رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا که در دره کوپرولو قرار دارد را تجربه کنید. این ورزش در واقع همان قایق سواری است اما در یک رودخانه خروشان و ترسناک که هیجان شما را دو چندان می کند. تور آنتالیا اردیبهشت 95اما برای آنکه از تفریح خوب و بی خطری را داشته باشید باید موارد و نکات لازم را از مربیان بیامورزید سپس به ارتفاعات رفته و از قایق سواری خود لذت کافی را ببرید. قایق هایی که در این منطقه وجود دارند دارای ظرفیت های 2 نفره و 10 نفره هستند.تور آنتالیا بهار 95

تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

قایق هایی که ظرفیت بیشتری دارند مانند قایق های 10 نفره یک غریق نجات هم دارند که نکات لازم و ایمنی را به صورت تمام و کمال و با آرامش به شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 توضیح میدهند. وجود این غریق نجات به شما ورزش دوستان کمک میکند که از این رودخانه وحشی و خروشان کمتر بترسید. مسیری که در این رودخانه طی می کنید حدود 114 کیلومتر می باشد که سرشار از ترس و هیجان است. قایق سواری در این رودخانه بدون شک سفری خاطره انگیز را برای شما گردشگران تور آنتالیا بهار 95 به ارمغان می آورد.

تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

تور آنتالیا ورودی 1 اردیبهشت بهار 1395

قیمت تور آنتالیا 4 شب و 5 روز با پرواز اطلس جت برای ورودی 1 اردیبهشت 1395

نرخ ویژه تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ورودی 1 اردیبهشت 95

تور آنتالیا فوری با پرواز ترکش برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 1395

قیمت تور آنتالیا ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

نرخ تور آنتالیا از شیراز برای ورودی 2 اردیبهشت 95

تور آنتالیا ارزان با پرواز ترک 5 شب و 6 روز هتل مکس رویال آنتالیا از اصفهان برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

تورهای لحظه آخری آنتالیا از تهران ورودی 2 اردیبهشت 1395

تور آنتالیا دقیقه 90 با هواپیمایی ماهان برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

تور آنتالیا با پرواز ترک 4 شب و 5 روز برای ورودی 3 اردیبهشت بهار 1395



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه در سال 1994 در ماه مارس افتتاح شد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پر طرفدار در دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد و پر جمعیت و پر بازدید در استانبول ترکیه می باشد . مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تجاری دارای رستوران تعداد بسیاری کافه و تعداد بسیار زیادی مغازه بزرگ و پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند . در روزهای عادی در طول یک هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از مرکز خرید آک استانبول ترکیه بازدید و برای خرید می روند که در روزهای تعطیل و در آخر هفته این میانگین از 70 هزار نفر هم بیشتر می شود. مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تفریحی و تجاری در منطقه اتیلر با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای خود دارد. در این مرکز خرید دو  آسانسور پانارومیک و  تعدا زیادی پله برقی و  آسانسور برای آسایش در رفت و آمد همه مردم و مسافرانتور ترکیه اردیبهشت 95ایجاد شده است. مرکز خرید آک استانبول ترکیه در اکثر روزها از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید خریداران و ارائه خدمات آماده می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول ترکیه: منطقه اتیلر استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 


مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و … در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول تور ترکیه اردیبهشت 95می باشد.


مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.


مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 


قیمت تور ترکیه برای ورودی 1 اردیبهشت 95

نرخ تور ترکیه 4 شب و 5 روز برای ورودی 2 اردیبهشت 95

تور ترکیه ارزان با پرواز اطلس جت برای ورودی 3 اردیبهشت 95

تور لحظه آخری ترکیه استانبول برای 4 اردیبهشت 95

نرخ ویژه تور ترکیه یک هفته اقامت در آنتالیا برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 1395

تور ترکیه چهار شب و 5 روز با پرواز ترکش برای ورودی 6 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور ترکیه از اصفهان برای ورودی 7 اردیبهشت بهار 95

آفر تور ترکیه برای استانبول و آنتالیا با پرواز ماهان 3 شب و 4 روز ورودی 8 اردیبهشت بهار 95

تورهای لحظه آخری ترکیه برای ورودی 9 اردیبهشت بهار 95

تور ترکیه 5 شب و 6 روز از شیراز با پرواز زاگرس برای ورودی 10 اردیبهشت 95

تور ترکیه ارزان از تبریز برای ورودی 11 اردیبهشت بهار 1395



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه, بهترین مراکز خرید ترکیه , مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور ترکیه می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.شما مسافران تور ترکیه می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، گردشگران تور لحظه آخری ترکیه می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره سانتا ماریا در کنار دریا ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی و پارک آبی می باشد. این هتل 168 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال، حمام و بالکن با چشم انداز باغ و اسخر می باشند. در رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام به شیوه بوفه سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر است. مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل سانتا ماریا کوش آداسی

زمین تنیس،پینگ پونگ، دارت، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان


هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي افتتاح گردیده است.  این هتل آنتالیا ترکیه شامل 469 اتاق و ویلای شیک و لوکس می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. این هتل تا مركز شهر آنتاليا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا می توان به رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی ,  استخر رو باز و سرپوشیده  , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که میهمانان تور آفر ترکیه بتوانند مایحتاج روزانه و سوغاتی تهیه نمایند ، سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل اشاره کرد.

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه


هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و … می باشد. مسافران تور ترکیه بهار 95 می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه بهار 95 ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و … اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

تور ترکیه اردیبهشت 95

تور ترکیه بهار 95

آفر تور ترکیه با پرواز اسکای برای ورودی 30 فروردین بهار 95

قیمت تور ترکیه برای ورودی 28 فروردین بهار 1395

قیمت تور استانبول ترکیه برای ورودی 29 فروردین بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور ترکیه بهار 95 را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور ترکیه اردیبهشت 95 همراه شوید .

 

 


معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب هفتگانه جهان معبد آرتمیس می باشد که یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، قیمت تور ترکیه دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه بهار 95 می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه


مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . تور لحظه آخری ترکیهاین مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه بهار 95 از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه اردیبهشت 95 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه


پارک متانیک استانبول ترکیه

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول  قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی استانبول به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد.تور لحظه آخری ترکیه

 

تور ترکیه از مشهد

تور ترکیه از شیراز

تور ارزان ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. تور آنتالیا بهار 95این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.امکانات این هتل شاملرستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و… . مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل ساخته شده است . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است .

امکانات هتل :

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعتهتور آنتالیا اردیبهشت 95 و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ،اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .تور آنتالیا بهار 95

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ،تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده می باشد .


هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.تور آنتالیا بهار 95

از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.

شما می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، شما مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. تور آنتالیا بهار 95قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.

 

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا ارزان

تور آنتالیا قیمت مناسب

تور آنتالیا ارزان قیمت

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا فوری

تور آنتالیا دقیقه 90



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگران تور دبی خرداد 95به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و … هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.تور دبی بهار 95

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود.تور دبی بهار 95 در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه .تور دبی بهار 95


هتل مارکو پلو دبی

هتل 4 ستاره مارکو پلو دبی در خیابان الموتینا در منطقه دیره واقع شده استاین هتل در چند قدمی مترو قرار دارد وگردشگران تور دبی اردیبهشت 95می توانند به راحتی با مترو در شهر رفت و آمد کنند. فاصله هتل تا ترمینال 1 فذودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر است، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل 126 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، وای فای رایگان، حمام و … هستند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و … در آن سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل فوانیکس دبی

هتل 3 ستاره فوانیکس دبی (Phoenix) در میدان نصر دبی واقع شده و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، کمد، دوش، سشوار، حمام و … هستند. این هتل یک رستوران دارد که انواع غذاها در آن سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز خرید الغریر و بازار ادویه 20 دقیقه رانندگی است. تور دبی اردیبهشت 95خدمات لاندری و اتوکشی نیز توسط هتل ارائه می شود و کرایه اتومبیل نیز موجود می باشد. این هتل 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد. مسافران تور دبی خرداد 95می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون :تراس، اسپا، ماساز، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و … میباشد.

 


تور لحظه آخری دبی

قیمت تور دبی

نرخ ویژه تور دبی

ارزان ترین تور دبی

آفر تور دبی

چارتر تور دبی

تورهای دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید تور لحظه آخری دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید تور دبی بهار 95 کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 


مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و… می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی بهار 95به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .


دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهرتور دبی بهار 95، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به تور دبی تعطیلات بهار 95 مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.


بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه تور دبی خرداد 95 واقع گردیده است .

 

نرخ تور دبی برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 95

تور دبی از اصفهان 3 شب و 4 روز هتل سیتی استار دبی ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

آفر تور دبی از تهران پنج شب و 6 روز با پرواز قشم ایر اقامت در هتل گلوریا دبی ورودی 3

تور دبی 6 شب و 7 روز با پرواز آسمان در هتل مسکو دبی ورودی 4 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور دبی برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین مراکز خرید در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.تور کیش اردیبهشت 95مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل داریوش کیش 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش 95 این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران تور کیش هتل داریوشعزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ،تور کیش 95 سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش خرداد 95 درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764


هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، تور کیش 95خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال.
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي.تور کیش خرداد 95.

گردشگران تور کیش هتل شایگان لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزمو مندیم.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.تور کیش خرداد 95

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافرانتور کیش خرداد 95  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.


 

قیمت تور کیش برای ورودی 1 اردیبهشت 95

تور کیش برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

تور کیش برای ورودی 3 اردیبهشت بهار 1395

تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز برای ورودی 4

پرواز ماهان 3 شب و 4 روز برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 1395



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سلاطین مشهد 

بسیاری از  هتل آپارتمان های مشهد حتی از هتل سه ستاره هم بهتر می باشد از گزینه پیشنهادی آن نیز با برسی و برای اقامت مشهد بدی نیست درجه بندی هتل با توجه به زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان دربرخورد با مشتری ها و خیلی از عوامل دیگر تعین می کردد پس به درجه هتل توجه داشته باشید.تور لحظه آخری مشهد

 

مدت اقامت در مشهد بسیار کوتاه می باشد و بیشتر افراد دوست دارند به حرم نزدیک باشند پس در انتخاب هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع) توجه داشته باشید سرویس به حرم برای هتل های که نزدیک حرم نمی باشند مهمه در این خصوص کسب اطلاع کنید.تور مشهد مقدس

امکانات هتل سلاطین مشهد :

اتاق های یک و دو تخته,اینترنت,تلفن,ایر کاندشن,آسانسور,صندوق امانات,سرویس منظم به حرم,صبحانه سلف سرویس,روم سرویس‌


هتل آپارتمان زاینده رود مشهد

مهمان پذیر زاینده رود مشهد داری محیطی کاملا تمیز و شیک و دارای سوئیت های دو،سه و چهار تخته می باشد. مسافت این مهمان پذیر تا حرم 10 دقیقه،فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه است. این هتل آپارتمان دارای امکاناتی نظیر اینترنت در لابی رستوران تلویزیون صندوق امانات و همچنین اینترنت در اتاق می باشد. مسافران تور مشهد 95 می توانند اقامت خوبی را در این مهمان پذیر داشته باشند.

 


هتل توریست توس مشهد

این هتل 4 ستاره که حدود 30 سال پیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد ساخته شد. چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.گردشگران تور مشهد 95 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل توریست توس نزدیک ترین هتل به بیمارستان رضوی، آرامگاه فردوسی و شهرک صنعتی می باشد و جزو نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز است و از حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ساختار هتل پارسیان توریست توس با کلیه هتل های مشهد متفاوت است و به صورت ویلا است که مسافرانتور مشهد بهار 95 می توانند اتومبیلشان را در کنار ویلا خود پارک نمایند. در قسمت ورودی هتل ساختمان اصلی واقع شده است که شامل لابی، پذیرش، سالن های کنفرانس و رستوران و سالن صبحانه است، بعد از ساختمان مرکزی فضای سبز، مسیر پیاده روی و مجموعه ورزشی (زمین تنیس، زمین پینت بال) وجود دارد. این هتل دارای 44 باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,Gتقسیم شده که هر بلوک شامل 8 ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و Gاست که بیش ترین فاصله را تا ساختمان اصلی دارند(حدود صد متر). هتل توریست توس دارای چندین سالن کنفرانس و جلسه است که مهندسین و میهمانانتور مشهد خرداد 95 می توانند جلسات خو د را در هتل برگزار نمایند. هتل توریست توس عضو گروه هتل های پارسیان می باشد.

امکانات هتل  :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ


هتل زیتون مشهد 

هتل سه ستاره زیتون مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در تمام ایام سال با سریس رفت و برگشت به حرم مطهر حضرت رضا (ع) آماده خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد خرداد 95می باشد .

امکانات هتل زیتون مشهد :

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره ,  اینترنت در لابی , پارکینگ اختصاصی ,  رستوران ,  آسانسور , خدمات خانه داری , گشت دردون و برون شهری , تاکسی سرویس ,  صندوق امانات اختصاصی, صبحانه


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانانتور مشهد خرداد 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری


هتل آپارتمان مارین مشهد  :

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافران تور مشهد خرداد 95 می باشدهتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد.

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین مشهد :

زرشک پلو با مرغ – چلو کباب کوبیده – چلو خورشت سبزی – ته چین – جوجه کباب – شنیسل – رولت گوشت – چلو کباب بختیاری – سبزی پلو با ماهی – چلو قیمه – چلو لقمه نگین – چلو پاچین – کوکو سبزی

امکانات هتل آپارتمان مارین مشهد :

لابي, اينترنت در لابي, رستوران, خدمات خانه داری, صندوق امانات اختصاصی, صبحانه


تور مشهد برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 1395

تور دقیقه نود مشهد با پرواز ماهان برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور مشهد 2 شب و 3 روز برای ورودی 3 اردیبهشت بهار 95

تور مشهد از شیراز با پرواز قشم ایر برای ورودی 4 اردیبهشت بهار 95

تور لحظه آخری مشهد از شیراز برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 95

قیمت بلیط مشهد و تور مشهد 3 شب و 4 روز هتل خوب از رشت 13 اردیبهشت 95 بهار 1395



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور مالزی اردیبهشت 95 می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد  همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد.  . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی بهار 95 به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است  .   

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی 

این هتل شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ،  لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگرانتور مالزی بهار 95 برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید .

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانانتور مالزی اردیبهشت 95 پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد.  امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند .

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

 


هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. خدمات دوستانه و صمیمانه کارکنان موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد این هتل شامل 100 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها تمیز و راحت است. هتل شامل مرکز آب گرم می باشد که در آن می توانید با ذهن، بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنید. يک صرافي و اتاق جلسه کاملا مجهز  نیز در هتل موجود است بنا به درخواست مسافرينتور مالزی بهار 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم که میهمانان تور مالزی اردیبهشت 95 می توانند از این امکانات بـه صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین اتاق هایی با امکانات مخصوص و مجهز ویژه معلولین در این هتل قرار دارد. این هتل به فکر خانواده ها نیز بوده است . سوئیت های ویژه تازه عروس هم در این هتل موجود است تا سفر ی به یاد ماندنی را در ذهن زوج های جوان بـه یاد بگذارد. علاقه مندان به ورزش هم می توانند در این سفر از امکانات وزشی این هتل بهره ببرند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 


هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافرانتور مالزی بهار 95 را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند.

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تور مالزی اردیبهشت 95 می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند.

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

گالری هنری توتال دبی

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود تور دبی خرداد 95 و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است.گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از این گالری دیدن فرمایند.


خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. تور دبی خرداد 95این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و … را دارد . گردشگرانتور دبی بهار 95 در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

 


برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.تور دبی خرداد 95این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی بهار 95 این برج را با نام برج ساعت می شناسند.

 


پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.تور لحظه آخری دبیسرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافرانتور دبی بهار 95 می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است،تور لحظه آخری دبی هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهر چین در کیش بازارچه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد.  این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای مسافرانتور لحظه آخری کیشبسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند .اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش 95 عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است.


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافرانتور کیش 95عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.تور کیش اردیبهشت 95


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . تور کیش خرداد 95این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش اردیبهشت 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پادنا کیش

این بازارچه بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید ، همچنین فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز در این مجموعه وجود دارد .در دیگر طبقات این بازار دفاتر تجاری و اداری مستقر هستند. اگر علاقه مند به خرید در بازاری با قیمت های مناسب هستید حتما درتور کیش خرداد 95 سری هم به این بازار بزنید.


تور دقیقه نود کیش

تور کیش از شیراز

تور کیش از مشهد

تور کیش از اصفهان

تور کیش خرداد 95

تور کیش هتل ترنج

تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید در کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش یکی از رستوران های زیبای جزیره کیش است که دارای محیطی مجلل و شیک می باشد فضای این رستوران کاملا آرام و دلنواز می باشد این رستوران دارای کیفیت غذای بالا و فیمت مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 می توانند لحظات رومانتیکی را در این رستوران سپری نمایند.

 

 


رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.تور کیش 95

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگران تور کیش 95 به ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.


رستوران میر مهنا کیش

این رستوران دارای محیطی بسیار زیبا و مجلل می باشد که در آن همیشه موسیقی شاد و زنده پخش می شود در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.قیمت و کیفیت غذاها بسیار مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 اوفات خوشی را در این رستوران سپری خواهند کرد.


رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیش 95برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

 


قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز نوزده اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه اردیبهشت 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 25 اردیبهشت 95 بهار 1395



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 پارک ملی دلیجان با مساحت 24000 هکتار با جنگل های سرسبز و انبوه خود دور تا دور شهر دلیجان را احاطه کرده است. این پارک در میان رشته کوه قفقاز قرار دارد و دریاچه سوان که بزرگ ترین دریاچه آب شیرین اروپا است در نزدیکی این پارک می باشد. پارک ملی دلیجان در ارتفاع 1100 تا 1500 متری در دره رودخانه در قسمت شمال شرق ارمنستان در منطقه تاووش واقع شده است. کوه ها و دره های این پارک با جنگل های انبوه، رودخانه و دریاچه پوشیده شده است. این پارک به دلیل چشم انداز زیبای جنگلی، چشمه های آب معدنی و تنوع زیست محیطی خود معروف شده است. مسافران تور ارمنستان تیر 95میتوانند در سفر خود به این کشور از این پارک زیبا دیدن کنند

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد که به هزار پله معروف است در سال 1970 در شمال میدان اپرای ایروان ارمنستان ساخته شده است. این بنا از پله های زیادی تشکیل شده و مرکز شهر را به محله های با ارتفاع بیشتر، متصل می کند. مرحله دوم ساخت این بنا در سال 1990 آغاز شد  و در این مرحله، کاسکاد از یک گذرگاه به مرکز هنر معاصر ارمنستان تبدیل می شود و تا به امروز 70% ساخت این بنا به پایان رسیده است. در سمت راست بنا پله برقی قرار دارد و مسافران تور ارمنستان تعطیلات تیر 95می توانند به راحتی به بالاترین پله های این بنا بروند. ارتفاع کلی بنا 500 متر و عرص آن 50 متر است و بر ری پلکان آن مجسمه های زیبایی قرار دارد که جلوه ای خاص به بنا داده است. در کنار پله ها، باغچه‌های گل و فواره‌های زیبا قرار دارد و در پایین شیبی که کاسکاد روی آن ساخته شده پارک تامانیان واقع شده است. 

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره آرتساخ ایروان ارمنستان در خیابان سون واقغ شده و 36 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام ، سشوار، دوش و ... می باشند. از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مترو رسید که دسترسی راحت را برای نقاط مختلف شهر فراهم می کند. فاصله هتل تا گالری ملی و میدان جمهموری 3 کیلومتر است. در رستوران هتل آرتساخ غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و مسافران تور ارمنستان تابستان 95می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به انواع رستوران های مختلف شهر نیز دسترسی پیدا کنند. هتل سرویس کرایه دوچرخه دارد که مهمانان می توانند از دوچرخه سواری نیز لذت ببرند. ایستگاه قطار ایروان و فرودگاه بین المللی به ترتیب در فاصله 1 کیلومتری و 10 کیلومتری هتل است و ترانسفر رایگان برای فرودگاه در نظر گرفته می شود. 

آدرس: Sevan Street 116 , 0026 Yerevan, Armenia

امکانات هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

تراس، سونا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، کرایه دوچرخه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

 

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

 

 

هتل 4 ستاره پانوراما ریزورت اند سوییتس (Panorama Resorts & Suites) در ایروران در منطقه ای سرسبز و مسکونی واقع شده است. این هتل 82 آپارتمان و اتاق دارد که با دکوراسیونی مدرن چیدمان شده اند و چشم انداز زیبایی از تپه ها و کوه آرارات دارند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، دوش، سشوار و ... هستند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و همچنین مهمانان تور ارمنستان تعطیلات تابستان 95می توانند غذای خود را در آشپزخانه مجهز آپارتمان های این هتل بپزند. فاصله هتل تا میدان جمهوری 7 کیلومتر، تا بنای کاسکاد 3 کیلومتر و تا بنیاد دستنوشته های کهن ماتناداران 6 کیلومتر است. همچنین هتل در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی است.

 

آدرس: G. Hovsepyan Street, 24/3, 0047 Yerevan, Armenia

 

امکانات هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

استخر سر باز، زمین تنیس، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، کرایه اتومبیل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،خدمات شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. 

 

 

 

 

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

اتاق هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

باشگاه هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تعطیلات بهار 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاق ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 افتتاح شده است. 

مسافران تور کیش اردیبهشت 95 در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل پارمیدا کیش

 

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش خرداد 95 گرفته می شود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش 

 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. درتور کوش آداسی تعطیلات تیر 95از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. 

مسافران تور کوش آداسی تیر 95 می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی



:: برچسب‌ها: جاذبه های کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر (Nature) در منطقه دریای اژه در 11 کیلومتری مارینا واقع شده است. ویلا دارای اتاق خواب، آشپزخانه و حمام می باشد که در آشپزخانه انواع لوازم آشپزخانه، یخچال، فر و ... موجود می باشد. فاصله ویلا تا قلعه کوش آداسی 10 کیلومتر، تا پارک آبی آکا فانتسی 16 کیلومتر، تا فرودگاه ادنان 60 کیلومتر، تا مارینا 11 کیلومتر و تا ساحل لیدیز بیچ 9 کیلومتر است. 

 

 

مسافران تور کوش آداسی تابستان 95 می توانند در این ویلای زیبا اقامت کنند. 

 

 آدرس: Nature Sitesi No.1 Sogucak, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا نیچر کوش آداسی

 آشپزخانه، فر، گاز، لوازم آشپزخانه، کتری برقی، ماشین ظرفشویی ، مایکروفر، پخچال، اتاق خواب، کمد، حمام، حوله، سشوار.  از امکانات این ویلا استفاده کنید.

 

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

 

 

پانسیون کیبار اپارت در چند قدمی لیدیز بیچ واقع شده و تراس آن چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد. این پانسیون 9 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال، بالکن هستند. مهمانان تور کوش آداسی تعطیلات تابستان 95 می توانند در تراس به صرف غذا مشغول شده و از تماشای چشم انداز زیبای دریا لذت ببرند. فاصله این پانسیون تا مرکز شهر کوش آداسی 1/5 کیلومتر است

که رسیدن به آنجا با اتوبوس 5 دقیقه به طول می انجامد و در آنجا انواع رستوران ها، کافه ها و مغازه برای خرید وجود دارد. 

 

آدرس: Kadınlar Denizi Mah. Muharrem Candas Sok. No:29, 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

تراس، اینترنت رایگان، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق خانوادگی، سیستم گرمایشی. 

 

 

 

 

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 در محله آلتونی زاده استانبول تاسیس شده است و اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول می باشد. این مرکز خرید در 6 طبقه و مساحتی در حدود 73000 متر مربع ساخته شده و تعداد 157 مغازه دارد که در آن ها انواع اجناس مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد. در این پاساژ چند عدد رستوران وجود دارد که مسافران تور استانبول تابستان 95  می توانند در حین خرید از غذاهای خوشمزه آنجا میل کنند. این پاساژ یک سینما با 14 بخش مختلف دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های سینما در این شهر می باشد. همچنین در این مرکز سالن بولینگ و مرکز سرگرمی نیز موجود می باشد.

 

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

آتیروس از مراکز خرید مدرن  است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداری Büyükçekmece است. 

مسافران تور استانبول بهار 95 می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ویسنزا استانبول

هتل 4 ستاره ویسنزا (Vicenza) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 85 اتاق ارائه می دهد که دکوراسیونی مدرن و چوبی دارند که مجهز ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای| قهوه ساز و ... هستند. در رستوران وینزیا غذای دریایی تازه و غذاهای عثمانی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول 1/3 کیلومتر و تا ایستگاه تراموا لاللی 5 دقیقه پیاده روی است که امکان دسترسی راحت به مناطق مختلف شهر را برای مسافران تور استانبول تیر 95فراهم می کند، ضمن اینکه ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل است. همچنین فاصله هتل تا فروردگاه آتاترک 15 کیلومتر است. 

آدرس: Fevziye Caddesi. No:3 Sehzadebasi, Fatih, 34470 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ویسنزا استانبول

 استخر سر باز، استخر سرپوشیده، باغ، تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 در  ار این هتل دیدن کنید. 

 

 

هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

استخر هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

رستوران هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

اتاق هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

حمام ترکی هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

استخر هتل ویسنزا استانبول

 

هتل گلوریس استانبول

هتل 4 ستاره گلوریس (Glorious) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 100 اتاق دارد که اتاق ها با رنگ های گرم و وسایل چوبی تزیین شده و کف پوش پارکت دارند و همگی مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران این هتل غذاهای فرانسوی، روسی و ترکی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ 10 دقیقه و تا منطقه سلطان احمد 15 ذقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول تعطیلات خرداد 95می توانند در منطقه سلطان احمد به بازدید از مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ تاپکاپی و  ... بپردازند. همچنین این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک می باشند. 

آدرس: Ordu Cad.Yesil Tulumba Sk.No:9 Laleli, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گلوریس استانبول

تراس، سونا، اسپا، ماساژ، دارت، کتابخانه، حمام ترکی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سالن زیبایی، اتاق خانوادگی، سوییت ماه عسل، آسانسور، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، وای فای رایگان.

 در تور استانبول تعطیلات تیر 95 ار این هتل دیدن کنید. 

 

 

 

هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

اتاق هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

رستوران هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

استخر هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

حمام ترکی هتل گلوریس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ (Mekong) در پالم جمیرا در هتل آنانتارا واقع شده و در آن انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی سرو می شود. طراحی داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و شرقی است و حضور در این رستوران و طعم غذاهای شرقی آن شما را برای مدتی به آسیای شرقی برده و می توانید در شهر دبی تجربه شهرهای آسیای شرقی را نیز پیدا کنید. مسافران تور دبی اردیبهشت 95می توانند در فضای بیرون این رستوران نشسته و از چشم انداز برج العرب لذت ببرند.

آدرس:Anantara Hotel Dubai The Palm | Anantara The Palm Dubai ResortDubai 71607, United Arab Emirates

 

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

 

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

 

 

رستوران تایلندی پای تای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهی های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ای مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای 4 سال متوالی برنده بهترین رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از اینرو پیشنهاد می شودمسافران تور دبی تعطیلات تابستان 95 حتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند.

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل 5 ستاره لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا (Le Royal Meridien Beach Resort & Spa) از سری هتل های زنجیره ای است که در جمیرا بیچ دبی واقع شده و 504 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، سیستم تهویه، بالکن، مینی بار و ... هستند. مسافران تور دبی تابستان 95می توانند در رستوران "مایا" این هتل که از رستوران های تحسین شده می باشد انواع غذاهای مدرن مکزیکی را امتحان کنند. در این هتل امکانات استخر و ورزش های آبی وجود دارد که برای ریلکسیشن بسیار خوب می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 3 کیلومتر و تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: Al Sufouh Road, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، ماهی گیری، اتاق بازی، پسپا، ماساژ، موج سواری، حمام ترکی، ورش های آبی، باشگاه کودکان، ساحل، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، نگهداری از کودکان، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، کرایه اتومبیل، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در مکان های عمومی، اینترنت رایگان در اتاق ها. در  از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

 

 

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

اتاق هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

رستوران هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

 

 

هتل 4 ستاره رامادا جمیرا در بر دبی، خیابان المینا واقع شده و 252 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون 40 اینچ، چای| قهوه ساز و ... هستند. این هتل رستوران مدیترانه ای و آسیایی دارد که مهمانان تور دبی تعطیلات خرداد 95می توانند از طعم غذاهای دلچسب آنجا لذت ببرند. هتل رامادا جمیرا شاتل رایگان به سمت مراکزخرید و ساحل جمیرا دارد. 

 

آدرس: Al Mina Road, Bur Dubai, Dubai Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتل رامادا جمیرا دبی

 

استخر سر باز، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، سیستم ایمنی، مغازه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.در تور دبی تابستان 95 از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()